Vlastní CRM systém

CRM = customer relationship management = řízení vztahů se zákazníky

Hlavní úlohou Web 4 All CRM je zajistit jednoduchou správu kontaktů, potenciálních zákazníků a klientů, dále schůzek a faktur. CRM je dostupné online, umožňuje vytvořit několik úrovní uživatelů a efektivně kontrolovat aktivitu Vašeho obchodního týmu.

Díky funkcím přiřadit komentáře a měnit status projektu máte možnost sledovat kontakty od počátku komunikace až po oficiální spolupráci. Propojení s Google kalendářem Vám dovolí organizovat všechny schůzky jednoduše a účinně.

Součásti CRM

Kontakty

Tato kategorie slouží pro zadávání nově získaných kontaktů. Přidávat lze informace důležité pro obchodní účely (jméno, adresa, webová stránka a další). Stačí zadat pouze IČ dané firmy a veškeré další údaje se automaticky samy doplní. Pro osobnější přístup byla přidána kolonka „komentáře“, kam můžete připisovat konkrétní zjištěné informace.

Poté, co jste firmu kontaktovali, lze změnit status např. na „zavolat později“. Pokud kontakt projeví zájem o nábízené produkty či služby, přesouvá se do kategorie „potenciální zákazník“.

Potenciální zákazníci

V případě, že kontakt zaujala nabídka produktů nebo služeb, zařazuje se do skupiny potenciálních zákazníků, se kterými se domlouvá schůzka. Datum a hodinu schůzky lze jednoduše propojit také s Google kalendářem.

Klienti

Jakmile se potenciální zákazník stane klientem, lze i nadále přidávat další komentáře např. o zakoupených produktech a službách a doplňovat údaje o budoucích schůzkách.

Další možnosti

Kromě správy kontaktních informací můžete v samostatné záložce zobrazit veškeré budoucí schůzky s klienty i potenciálními zákazníky. CRM umožňuje také jednoduchou fakturaci. Stačí zvolit klienta, vyplnit částku a další náležitosti, uložit fakturu v PDF a zaslat.

Jednoduchý, intuitivní a efektivní systém CRM od firmy Web 4 All Vaši firmu učinní produktivnější a úspěšnější.