E-marketing

Hlavními nástroji elektronického marketingu firmy Web 4 All je tvorba webových stránek, jejich optimalizace, Facebookové kampaně a PPC nástroje předních vyhledávačů.

Optimalizace stránek

Optimalizace stránek známa také pod zkratkou SEO (search engine optimization) je série odborných metod a postupů, které mají úkol zlepšovat umisťování stránek na předních pozicích vyhledávačů při vyhledání slovních spojení (tzv. klíčových slov) spojených s klientovou činností.

Facebook kampaň

Mezi přední druhy rozšiřujících se e-marketingových kampaní patří kampaně pro sociální síť Facebook. Ty využívají při zobrazení kampaně základních údajů, které o sobě uživatel Facebooku vyplnil. Při cílení na potenciální zákazníky se lze zaměřit na kritéria jako je bydliště, pohlaví či věková kategorie.

Nyní máte jedinečnou možnost vyzkoušet si reklamu na Facebooku na 1 měsíc zcela zdarma. Jedná se o službu v hodnotě 5 000 Kč, kterou získáte na zkoušku na 1 měsíc bezplatně. Více informací zde.

PPC, Sklik a Google Adwords

Nabízíme profesionální kampaně pro Sklik od vyhledávacího portálu Seznam a pro Google nástroj Adwords. Důraz je kladen nejen na počet návštěvníků, ale také na konverzní poměr (tedy kolik uživatelů z těch, kteří stránky navštívili, např. vyplní kontaktní formulář, zakoupí vybraný produkt, atd.).

Pay per click neboli platba za kliknutí znamená, že není třeba platit za zobrazování reklamy, ale platí se až po kliknutí návštěvníka na odkaz, tj. po jeho návštěvě Vaší stránky. Mezi výhody této reklamy patří dobrá plánovatelnost (kdy si můžete zvolit klíčová slova i maximální částku, kterou jste ochotni utratit) a přehledná měřitelnost.

Sklik je českým pay per click systémem, který provozuje jeden z největších českých vyhledávačů Seznam. Díky kampani můžete vybrat klíčová slova, na která se Vaše stránka přednostně zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.

Adwords funguje na podobném principu, jen se jedná o nástroj, který provozuje vyhledávač Google.Hlavními nástroji elektronického marketingu firmy Web 4 All je tvorba webových stránek, jejich optimalizace, Facebookové kampaně a PPC nástroje předních vyhledávačů.

Optimalizace stránek

Optimalizace stránek známa také pod zkratkou SEO (search engine optimization) je série odborných metod a postupů, které mají úkol zlepšovat umisťování stránek na předních pozicích vyhledávačů při vyhledání slovních spojení (tzv. klíčových slov) spojených s klientovou činností.

Facebook kampaň

Mezi přední druhy rozšiřujících se e-marketingových kampaní patří kampaně pro sociální síť Facebook. Ty využívají při zobrazení kampaně základních údajů, které o sobě uživatel Facebooku vyplnil. Při cílení na potenciální zákazníky se lze zaměřit na kritéria jako je bydliště, pohlaví či věková kategorie.

PPC, Sklik a Google Adwords

Nabízíme profesionální kampaně pro Sklik od vyhledávacího portálu Seznam a pro Google nástroj Adwords. Důraz je kladen nejen na počet návštěvníků, ale také na konverzní poměr (tedy kolik uživatelů z těch, kteří stránky navštívili, např. vyplní kontaktní formulář, zakoupí vybraný produkt, atd.).

Pay per click neboli platba za kliknutí znamená, že není třeba platit za zobrazování reklamy, ale platí se až po kliknutí návštěvníka na odkaz, tj. po jeho návštěvě Vaší stránky. Mezi výhody této reklamy patří dobrá plánovatelnost (kdy si můžete zvolit klíčová slova i maximální částku, kterou jste ochotni utratit) a přehledná měřitelnost.

Sklik je českým pay per click systémem, který provozuje jeden z největších českých vyhledávačů Seznam. Díky kampani můžete vybrat klíčová slova, na která se Vaše stránka přednostně zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.

Adwords funguje na podobném principu, jen se jedná o nástroj, který provozuje vyhledávač Google.Hlavními nástroji elektronického marketingu firmy Web 4 All je tvorba webových stránek, jejich optimalizace, Facebookové kampaně a PPC nástroje předních vyhledávačů.

Optimalizace stránek

Optimalizace stránek známa také pod zkratkou SEO (search engine optimization) je série odborných metod a postupů, které mají úkol zlepšovat umisťování stránek na předních pozicích vyhledávačů při vyhledání slovních spojení (tzv. klíčových slov) spojených s klientovou činností.

Facebook kampaň

Mezi přední druhy rozšiřujících se e-marketingových kampaní patří kampaně pro sociální síť Facebook. Ty využívají při zobrazení kampaně základních údajů, které o sobě uživatel Facebooku vyplnil. Při cílení na potenciální zákazníky se lze zaměřit na kritéria jako je bydliště, pohlaví či věková kategorie.

PPC, Sklik a Google Adwords

Nabízíme profesionální kampaně pro Sklik od vyhledávacího portálu Seznam a pro Google nástroj Adwords. Důraz je kladen nejen na počet návštěvníků, ale také na konverzní poměr (tedy kolik uživatelů z těch, kteří stránky navštívili, např. vyplní kontaktní formulář, zakoupí vybraný produkt, atd.).

Pay per click neboli platba za kliknutí znamená, že není třeba platit za zobrazování reklamy, ale platí se až po kliknutí návštěvníka na odkaz, tj. po jeho návštěvě Vaší stránky. Mezi výhody této reklamy patří dobrá plánovatelnost (kdy si můžete zvolit klíčová slova i maximální částku, kterou jste ochotni utratit) a přehledná měřitelnost.

Sklik je českým pay per click systémem, který provozuje jeden z největších českých vyhledávačů Seznam. Díky kampani můžete vybrat klíčová slova, na která se Vaše stránka přednostně zobrazuje ve výsledcích vyhledávání.

Adwords funguje na podobném principu, jen se jedná o nástroj, který provozuje vyhledávač Google.